marți, 17 aprilie 2012

Îmi scotocesc prin buzunare...

Am ales acest titlu în mod cu totul provizoriu , pînă îmi voi aduce aminte de subiectul extrem de interesant şi de mare importanţă despre care vreau să scriu, mai precis , pînă nu voi găsi ceea ce am notat pe o bucată de hîrtie...daaa, îmi aduc bine aminte...era o bucată de hîrtie cu pătrăţele, îndoită la un colţ... chiar mi-am zis:” iată , în sfîrşit un subiect magnific, o idee excelentă, care rezolvă o problemă, un subiect din acelea care-mi plac”...şi-am notat degrabă subiectul, numai că nu-mi vine-n minte despre ce era vorba; de altfel , ar fi totul ok dacă mi-aş aduce aminte cel puţin în care buzunar am pus hîrtiuţa. Eh, cu răbdare şi tutun, o să găsesc biletul..în definitiv, cîte buzunare pot avea?..

 Ah, în buzunarul din interior e ceva...un ghemotoc de hîrtie presat pe care în fiecare seară îl scot frumuşel din buzunar, îl pun pe noptieră, iar dimineaţa îl aşez din nou la loc. În definitiv, ce-o fi în el? Odată şi-odată tot va trebui să MAI fie ceva în el...doar nu-l păstrez degeaba, am avut motive puternice pentru a nu-l arunca.

 Dar ce mai este aici ? Ce-o fi broşurica asta ...hm, cum o fi ajuns la mine? Cred că-i ceva important, văd ca are file tăiate, ba are şi însemnări pe margine, dreptu’-i că nu-s făcute de mine, dar mă-ntreb : cînd am avut nevoie şi de ce mai păstrez broşurica? Eh, nu-mi aduc aminte, ia s-o pun înapoi în buzunar, cu siguranţă am nevoie de ea, o să-mi vină în minte mai tîrziu pentru ce anume... Altceva nu mai am în buzunarul ăsta, în afară de bucata asta de ebonită. Ce-o mai fi şi asta? Aha, e o bucăţică din stiloul ce s-a frînt mai demult...cît o mai căutasem, credeam că am pierdut-o...încă-i aici, în buzunarul de la piept.

Dar aici, în buzunarele exterioare, ce naiba mai am? Un cuţitaş cu lama ruptă, la ce mi-o fi trebuind? Acum n-am timp, da’ cu prima ocazie o să mă descotorosesc de el. Haha, uite o hîrtie pe care mi-am notat că de cuţitaş nu mai am nevoie şi că pot să-l arunc; şi, iaca, un bileţel care-mi aminteşte să nu mai port atîtea fleacuri prin buzunare! Dar nu acum...acum caut ceva...Dar astea ce or mai fi? Scrisori? Scrisori nedesfăcute? Of Doamne, de cînd or fi aici? Nici nu-i de mirare că lumea nu-mi mai dă bună ziua...păi dacă nu am răspuns la scrisori...Trebuie să remediez chestia asta; chiar azi, cînd o să am timp, o să le citesc. Pînă atunci le vîr înapoi în buzunar!

Uite şi portmoneul, batista, un portţigaret, două peniţe ruginite, o bucăţică de sticlă... o adevărată colecţie de “fleacuri”...tiii, mii de chestii ce trebuiesc rezolvate, de care trebuie să mă interesez, dar acum n-am vreme; deci, înapoi cu ele, acum caut altceva...dar ce dracu caut? Ah, da , ştiu, era o hîrtie pe care-mi notasem ca de-acum înainte să nu mai scriu despre fel de fel de mofturi fără importanţă, despre chestiuni personale, ci să mă gîndesc mai adînc şi să atac subiecte serioase, de interes obştesc.

Ei bine, în cazul acesta totu-i în ordine, n-am de ce să-mi mai scotocesc prin buzunare...Haida-de!

‘ Ai sa ne-auzim scotocitori!

 C.

Un comentariu:

  1. io folosesc post-it' uri, is si mai naspa de gasit atunci cand ai nevoie de ele : )

    RăspundețiȘtergere