luni, 2 aprilie 2012

Desert...

Pff, mult de lucru, am o grămadă de treabă şi nu mă pot concentra de fel. Toate lucrurile(ălea ale mele, normal...) sînt vraişte şi mucosu’ ăla mic urlă ca din gura de şarpe din motive numa’ de el cunoscute. De el şi de drag’ nebuna de mumă-sa. De ce nebună? Păi ea urlă–n rînd cu ăl mic. Da’ gata , aşa nu se mai poate, musai să pun picioru-n prag, da’ cu atenţie, că riscu’ de accident e mare:
“ Draga mea, în condiţiile astea mi-e imposibil să lucrez”, abordez stăpînu’ căşii.
“Zău?!...Păi n-ai decît să iei măsuri! Eu nu mai pot! Fă cu el ce vrei, pocneşte-l în cap, du-l undeva că eu m-am săturat...îmi iau lumea-n cap”, mi-o trînteşte sec jăndaru’.
“Fain, n-am ce zice! Minunată lojică! Iegzemplara educaţie! O adevarată plăcere să lucrezi în casa asta...casă de nebuni!”
Na, nu puteam să tac...

“Casă de nebuni?!Mai degrabă ospiciu pentru idioţi! E firesc să fie totul vraişte, să se sălbăticească totul într-o casă în care un papă-lapte ca tine nu ştie să se impună în faţa unui pici obraznic ca ăsta!”

“Ştii ceva, ia mai domoleşte-ţi vocea. Binevoieşte a începe prin a nu urla!! Straşnică educaţie!! Cum vrei să am autoritate dacă tu mă faci papă-lapte de faţă cu el.’Tu-i precesta...”
“Acum ţipi şi tu?! Aţi înebunit amîndoi? Răcniţi în cor?!”

“ Da, ţip, ţip, ţip! Îţi strig să nu faci gălăgie, că asta nu-i educaţie, că mimic nu-i mai dăunator pentru un copil decît să asiste la asemenea scandaluri! Copilul are nevoie de calm şi linişte, paştele şi...Da’ , ia spune, de ce orăcăie in halu’ ăsta?”

“Derbedeul ăsta mic vrea a treia ţigară de ciocolată... N-ar fi trebuit să i-o dau nici pe prima, a înghiţit-o aşa întreagă cum era! Cît pe ce să se înece!...Da’ s-a pus pe urlat şi nu s-a lăsat pînă nu mi-a stors-o şi pe-a doua! Acum, poftim, a simţit că mai am una şi o vrea neapărat! De aia urlă ca descreieratu’!”

“ Aha, foarte bine! Dacă n-ai avut altă treabă decît să i-o dai pe a doua numa’ pen’că o cerut-o...’tu-i ceara mă-sii...Normal că ţipă şi se încăpăţînează, cînd vede că prin urlete şi răcnete obţine tot ce-i pofteşte inima! Las’ că-l fac eu să-nteleagă că mai există şi altă voinţă-n casa asta(chiar dacă nu-i voinţa mamei...). Cu calm îl voi face să-nteleagă că răcneşte-n zadar! Aşa-i, dragul meu, c-ai înţeles, gata cu ciocolata pe ziua de azi! Gata cu gălăgia, sîntem calmi...gata, gata...GATA, MĂ, N-AUZI?!!!”

“Doamne Dumnezeule, dar acum ţipă mai tare!”
“Asta-i din cauza ta! Te-a auzit! Ia, mucles!..Du-te la plimbare...Mă puţică, te rog să-ncetezi...altfel, scumpul tău tătic o să-ţi dea o mamă de bătaieee”
“Oh, nu aşaaa...”
“Ţi-am spus să pleci, ‘tu-i grijania...ăsta-i balamuc curat...Nu-nţelegi odată că numai cu calm...Uite, drag copchil, număr pînă la trei...dacă nu faci linişte, aşa-ţi altoiesc v’o două de-ai să mă pomeneşti cît îi trăi...Unuuu, doooi...”
“Fiară sălbatică ce eşti! Asasinule! Dă-mi copilul!”
“Ho, nebuno..iaca, i-ai rupt hăinuţa!”
“Mai bine haina decît copilul! Floarea vieţii mele, ai făcut buba?...Să nu te apropii , asasinule!”
“Hai că n-are nici pe dracu’! “
“Auzi ce spune bestia de tac-tu...Floricica mea...bujorelul meu...Să nu te mai uiţi la el niciodată...Vaaai, mi se rupe inima cînd te aud plîngînd...vrei o ţigară de ciocolată?”

În timp ce se smiorcăie, îi dă piciului a treia ţigară de ciocolată. Normal, manipulatoru’ ăsta mic se linişteşte şi-ncepe a molfăi cu lăcomie ciocolata.

“Iaca, şi-a revenit”, zic cu obidă.
“Da, şi-a revenit fiindcă ştiu să mă port cu el! La tine, fii liniştit, nu se mai uită nici peste trei ani de zile!”

“Hihi, pui rămăşag? Pst, pst..piciule...Ia uită-te-ncoace. Ştii ce-i asta?!...Hopaaa...na, că se uită la mine :D. Chiar a-nceput să-mi zîmbească!”
“Da’ ce-i arăţi tu acolo?”

“A patra ţigară de ciocolată!”

Hehe, al drac’ piciu...l-o fi văzut pe VC Tudor la televizor...altfel nu-mi explic de ce-ar crede că ăla care urla mai tare... şi scuipă... şi dă din picioare...are dreptate şi merită orice!


‘Ai să ne-auzim nescuipători!

 C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu