luni, 14 noiembrie 2011

Ţucălaru'

În general,ţucălaru' e o persoană care îndeplineşte servicii considerate degradante, umilitoare,altfel spus,purtător de oală de noapte!
Chiar de pare a fi OK,este linguşitor şi servil(i se mai zice buciştergău)...dar chiar lipsit de identitate şi personalitate,trage ,si el, să ajungă-n fruntea bucatelor,fără merite,doar prin beneficiu de slugă!

Acu',deşi sunteţi cam nasoi şi nu meritaţi:),hai că vă povestesc la ce-am fo' martor mai deunăzi într-un magazin alimentar;discuţie între două vînzătoare şi un şofer de-al magazinului:
Şofer: Ai făcut?!
Vînzătoare:-Nu încă,n-am putut!
S: Hai că mă grăbesc!Jeni m-i l-o dat deja!
V:Dacă nu rămîne pe mîine!
S:Nu merge,că se prind ăia!Hai, că poţi,forţează-te şi tu un pic!
V:Auzi,împarte-l al lui Jeni în două!!
S:OK,da' vezi să nu se afle,că ne facem de mîndra minune!
V:Hai mă,aşa mă ştii,gură slobodă?!...După ce le duci,să treci să-ţi dau nişte mezel,din partea casei!
A doua vînzătoare:-Băi,da' despre ce tot şuşotiţi acolo,dacă aveţi secrete,ziceşi să mă duc mai încolo!
V(fluturînd,ruşinată,din gene):-Nu,da' trebuie să trimitem analizele pentru coprocultură şi ni le duce Jean,că-i băiat finuţ!
V2:Ptiu,al dracu,ce face omu' pentru un salam moca!
PAM-PAM!
  Am ieşit val vîrtej din magazin,şi nici nu m-oi mai întoarce v'odat' acolo!...

 C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu