luni, 7 noiembrie 2011

So duhal tumen?

Din vremuri străvechi înţelepciunea populară românească a emanat o zicală ce ne arată ineluctibilitatea ghinioanelor în lanţ:"La omu' sărac îi cade pita-n rahat şi i se scoală mădularu-n biserică!" Plastică exprimare,dar care reflectă exact starea mea de-acu',avînd în vedere că,în urma unui banal accident mi-am rupt un picior(umăru' dislocat nu se pune)!Aşa că ,patroane,lipsa-i motivată,am şi tîdulă cu ştampilă de la felcer...nu fi tare năcăjit,o să recuperez...cîndva:D Bun,da' asta-i problema mea!Rezolvare:ghips,refacere planuri...totu-i bine!

Pe cale de consecinţă,probabil o să-mi depaşesc recordul personal de stat in faţa calculatorului...Aşadar,m-apuc de cetit presa!Tulai doamne,cîtă rigididate în gîndire, atît fixism în idei şi atîta greutate,chiar,în exprimare,fără a mai vorbi de caii verzi pe pereţi...Avea dreptate nea Murphy:"Uneori şi canibalul este sătul de oameni."
Bre, cică rigiditatea apare la 2-5 ore dupa moarte,determinată de dispariţia acidului adenozintrifosforic(este că v-am spart cu faza asta?!:D)!Aci,fiind toate cu curu' la deal,prima oară devenim rigizi,după aia decedăm mortal!Da' asta-i problema voastră!Rezolvare?!

Hm,păi, dacă suntem de acord că cele mai importante activităţi din joaca asta,ar fi munca şi antrenamentu'...musai să băgăm la tărtăcuţă ce zicea simpaticul Chang Ying Yue(da,da,au şi chinejii dăştepţii lor):" Cel care, toată ziua e activ ca o albină, e puternic ca un taur, munceste precum un cal, şi care seara se-ntoarce rupt de oboseală precum un cîine, ar trebui să consulte un veterinar, căci este foarte probabil să fie un bou!"
De asemenea,ştiind că-i bine să fi prevăzător(chestia cu caru' şi cu sania..),văzînd că se munceşte de zor la construirea unui spital,propun ca:
1:Să aiba cel puţin o secţie veterinară...cîte stele nu contează,le aduc pacienţii!În frunte!
şi Be:să aibă o sală de operaţii pentru extracţia cozilor de matură!Prevenim rigiditatea!

Suplimentar,pen'că am înteles că nu-i sănătos a ceti,propun ca salile de lectură să fie dotate cu cărţi de colorat+carioci,preferabil cu cît mai puţin roşu şi verde!

Insănătoşire grabnică!Ceea ce-mi doresc şi mie!

PS:So duhal tumen= Ce vă doare


 C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu