luni, 7 noiembrie 2011

'Ai noroc, prinţeşilor!

„Voi ce intraţi aici, lăsaţi orice speranţă!…”

Divina Comedie/Infernul/Cântul III...sau V2 în viziunea lui Dante!

Capitolu' unu: Din ciclul "ai gijă ce-ţi doreşti "...hmm,tot timpu' mi-am dorit o gagică ţapănă,cu iniţiativă,arzoaică şi să arate bine!No,amu' o am!Pe vecie(sau,cel puţin,pînă oi ajunge la 160.000 pct militare,ceea ce-i cam egal cu veşnicia:D)!Ba mai mult...cică io-s zeiţa!Doamne apără şi păzeşte!!!

Aşadar,după o noapte agitată,cu vise ciudate şi gînduri apăsătoare,ce-mi umblau nestingherite prin cap, precum copiii de 4 ani care se duc acolo unde nu trebuie şi nu au voie(cică aşa s-ar manifesta anxietatea,mare consumatoare de energie,verişoară de-a treia cu entropia psihică,despre care o promis un nene că ne povesteşte el mai multe,aşa că ...mucles :D),deschid un ochi,mă uit la ceas...hmm,tre' să mă ridic în capu' oaselor pentru a mă întoarce pe partea ailaltă!
Nu ţine,ceva stresant nu-mi dă pace...aha,tu erai...băşica udului reacţionează ca a unui caţeluş pus în faţa unui leu bengalez în călduri...gata,am ţîşnit la toilette(aţi încercat v'odat' să pronunţaţi cuvîntu' ista cu limba împinsă pe alveolele incisivilor?!...o plăcere!),MĂ AŞEZ PE COLAC!!!...hmm,parcă altfel decurgea operatiunea asta în V1!
În fine,trec mai departe,duş,cafea...întind mîna dupa ziar...brusc,am o dorinţă nestăvilită de a lua o pereche de andrele şi să ştrencănesc neşte ciorapi...Mă,dă-o dracului!De mirare,faţa mi se lungeşte precum unui cal căruia-i iei sacu' de ovăz de la bot!...
Dau să mă-mbrac:asta nu, că nu se potriveşte cu bocancii,asta nu, că-i uni,asta nu că...hopa,stop joc!!!Nedumerirea-mi creşte la nivelu' mîrtoagei ce trage caru' cu ovăz într-o directie diametral opusă padocului personal!
Fuguţa la "bolentin":bla bla bla...cineva cu un umor sadic,s-a gîndit că,dacă vreau să fiu războinic,musai să umblu cu pletele-n vînt(da bre,sub căciulă-s plete,nu chelie,aşa cum,obraznic,insinuasera răuvoitorii)!Şi,ca nu cumva să şochez v'un copchil ce mă vede-n luptă cu păru' pe moaţe,m-au făcutără muiere!Nemesis,că altfel nu-i pot spune(parcă mergea mai bine Nuţi)!Păi bine bre,chiar aşa tare v-am supărat?!

Acu',gata "reformat",mi se nasc halte întrebări existenţiale:la şcoala ceia ce facem?!...cursuri Lamaze(probabil,pentru mîngîierea puţinului orgoliu masculin rămas,or fi rebotezate La Mazda)?!Dupe aia,dacă-n răzbel ne-om grupa mai multe zeiţe d'astea...şi ne-om sincroniza menstruaţiile,nu va fi haos cîmpul de luptă?!Vorba cronicarului...baie de sînge,neicuşorule!...
Una peste alta(începe să aibă sens vorba asta,nu ?! :D),sper să nu trebuiască să mă şi epilez...cică doare-al dracu'!Deocamdată ,mă duc să-mi îndrept sprîncenele,că nu arat prea fericit(ă)!Ta-ta,dragi(e)lor!

  C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu