marți, 6 decembrie 2011

I had a dream...

Prove that you are human...

Da' dom'le,mi s-a-ntîmplat şi mie!Nu chiar ca stimatului domn KING,da' p'aproape : D
Se făcea că am fost vizitat de-un extraterestru,care vroia să cunoască mai multe despre oameni!Cică nu era la prima lui vizită pe pămînt,da nu-nţelesese prea multe la vizitele lui anterioare,bag sama din motive de ghid nepriceput!
Aşa că,dacă tot era circul în oraş,şi mort fiind dupa artă(: D),pac l-am dus repejor la Marele Cort!

Am văzut întîi Elefanţii Păşitori,care merg jur-împrejurul arenei numai pe picioarele dindărăt...dar nu i-a plăcut cine ştie ce,cică treaba asta-i un fleac,i-ar place să vadă elefanţi care merg pe toate cele 4 picioare din dotare!La urma urmei,parcă are dreptate,văzînd elefanţi numai la circ,ăia care merg normal par a fi rarităţi!
Apoi a urmat Cangurul Matematician,care aduna şi scădea cifre;asta n-a fost interesant,pîna şi mie mi se părea că seamănă foarte mult cu profesorul de aritmetică,domnu' Pigulete!

Apoi a urmat Dactilografa ce trăieşte sub apă şi care înota pe fundul unui vas şi răsufla cît se poate de bine prin bronhii!Arăta exact ca un peşte,avea şi solzi!
A urmat apoi Vulturul care ţese ciorapi cu igliţele!Chestia asta era destul de interesantă,da' se vedea cît de colo că n-o mai duce mult!Săracu',şi-a stricat ochii de la atîta ţesut...ţinea acul foarte aproape de ochi cînd băga aţa!
Apoi a venit Omul care înghite cărbuni ,a înfulecat 4 kile de cărbuni ,pe urmă s-a aşezat pe-o sobă şi-a început să ţiuie şi să scoată fum!

Apoi a urmat Pantera din Nubia şi a născut un iepure fricos!
Apoi a apărut acelaşi iepure şi-a renăscut-o pe Pantera din Nubia!
Apoi a urmat Omul Balon ,care s-a umflat pe el însuşi şi s-a înălţat pe acoperişul cortului!

Tot spectacolul a fost destul de interesant ,dar,cînd am ieşit afară,în stradă,feciorul a rămas cu gura căscată cînd a văzut un om care mergea pe picioare,vedea cu ochii,respira pe nas şi vorbea cu gura!Toată seara nu mi-a vorbit decît despre asta!


'Ai sa ne-auzim normalitori!


 C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu